Klacht: Haar in potje

op 03 oktober 2017 over Danone in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste,
Ik kocht vorige week 8x125gram Danone magere natuuryoghurt bij Colruyt in Sint-Andries Brugge en vond in 1 vd potjes een haar van ongeveer 3cm. Deze haar lag binnenin, bovenop de yoghurt. Ik eet de laatste 5 jaar iedere ochtend een potje natuuryoghurt en ben gelukkig nog nooit iets dergelijks tegen gekomen. Ik vermoed dat het om een menselijke hoofdhaar gaat, hoewel het ook om een vrij stugge wenkbrauwhaar of borstelhaar zou kunnen gaan…
Ik heb de haar bijgehouden en op een briefje gekleefd. Ik heb ook nog de verpakking en streepjescode (5410146409806) van het 8-pak. Indien gewenst kan ik deze opsturen.
Hopend jullie hiermee van dienst te kunnen zijn, wacht ik op verdere instructies. Ik blijf weliswaar een trouwe klant, want zou mijn dagelijks potje niet meer kunnen missen.

Ik veronderstel dat er aan de productielijn wel haarnetjes gedragen worden en dat dit om een alleenstaand geval gaat. Het was gewoon niet smakelijk om dergelijke haar in voeding te ontdekken en heb mijn potje dus meteen weggegooid.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Danone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Danone in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Danone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Danone

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:09 geantwoord

Beste Régine,
Wij begrijpen dat je bent teleurgesteld en we betreuren het dat de Danone yoghurt natuur niet beantwoordde aan onze kwaliteitsnormen. De fabriek hanteert strikte hygiënische- en veiligheidsnormen, waaronder het dragen van een haarnetje.
Voor een goede opvolging van uw opmerking nemen wij snel telefonisch contact met jou op.
Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door Regine Corswarem