Klacht: Grote kunsstof afvalcontainers niet geledigd

op 11 juli 2017 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Op maandag wordt bij het appartementen gebouw “de Componist” altijd het afval opgehaald. Dit is deze keer niet gebeurd. Nu stapelt het huisvuil zich enorm op in de drie containers voor algemeen afval die voor de 45 appartementen en twee commerciele ruimtes zijn voorzien. Er wordt al afval naast gezet.

De melding op 11 juli gedaan op Tel: 15-013 om 10.51 uur. Daar wordt dan gezegd dat er binnen twee dagen geacteerd wordt. Diverse keren gebeld omdat Suzan van BAT mij vertelde dat de melding niet was binnengekomen.

Volgens het meldpunt is de melding wel gedaan op 11 juli om 13.08 uur.

Wat moet ik doen om antwoord te krijgen waardoor het verlet is opgetreden? Hoe krijgen wij het voor elkaar dat een melding serieus wordt genomen?

Suzan van het BAT heeft mij toegezegd dat morgen 12 juli zo vroeg mogelijk het afval wordt opgehaald. Zij heeft haar best gedaan. De dames van het meldpunt volgens mij ook, maar er is tegenstrijdigheid in de afgegeven informatie en wij willen graag een betrouwbare ophaaldienst. Dus stellen wij het op prijs als we de reden te weten komen waarom we niet zijn meegenomen in de route.

Met vriendelijke groeten,

VvE de Componist,

Hans Bergsma

Wanneer voortaan niet hemel en aarde bewogen moet worden om de containers geleegd te krijgen. Nu ben ik er totaal meer dan een uur mee bezig geweest en ik loop over van het werk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de Componist