Klacht: Grote kras op toestel na reparatie

op 03 februari 2018 over Gsmreparatiecentrum.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben bij de vestiging in Utrecht geweest om de batterij van een toestel te laten vervangen. De service was vriendelijk en snel, maar helaas hebben ze een forse kras in het scherm gemaakt. Na de reparatie merkte de man aan de balie al iets hierover op (hij had het dus gezien), maar ik begreep hem verkeerd. Eenmaal thuis viel pas op dat het een forse diepe kras was, midden in het scherm. Ik heb een klacht ingediend en ben hierover netjes te woord gestaan, maar het werd vervolgens mijn woord tegen die van de reparateur die mij de schuld gaf. Ik kreeg nog wel een aanbod voor een gratis hoesje of screen protector, maar dat is een beetje een loos aanbod nadat ze het toestel beschadigd hebben. Ik zal mijn toestel alsnog moeten vervangen en heb dus de accu voor niets laten vervangen.

Kortom, eens maar nooit meer een reparatie hier laten uitvoeren.

Herstel van de gemaakte schade.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsmreparatiecentrum.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht HHuijsing

2 maanden geleden - Dit is mijn eigen klacht, maar ik wil een update geven. Nog geen twee maanden na de reparatie kwam de achterkant van de telefoon los. Blijkbaar hebben ze geen nieuwe tape gebruikt, maar hebben de achterkant weer dichtgeplakt met de oude tape van het toestel. Erg dubieuze kwaliteit dus. Administratief laten ze ook te wensen over, want ik kreeg later een mail voor iemand anders dat de telefoon van deze persoon klaar lag.

Alle klachten die gemeld zijn door HHuijsing