Klacht: grote klacht

op 29 januari 2014 over OverheidOverig in de categorie OverheidOverig

ik dien een klacht in, tegen het CAK., en ik ga nu ook een klacht indienen bij de nationale ombudsman,
wij wachten al van af 15-10-2013 op de beschikking zo staat het vermeld bij het CAK, nu heb ik het in december gekregen ,maar mijn man nog steeds niet, er word ook steeds vermeld dat het eind januari komt het geld ook eind januari op de rekening zal staan, nou het is 29-01-2014 dus volgens mij is dit eind januari, ik bel iedere week naar het CAK, daar zijn ze echt niet blij mee, dit laten zij ook echt merken, want dat word je ook wel verteld dat ik al vaker kontacht heb gehad, maar dat het CAK mij ook zelf heeft gebeld ,en mij vriendelijk maar beslist ook hebben verzocht of ik niet weer een klacht in wil in wil dienen , nu is de klacht ook naar de ombudsman want ik heb er genoeg van, zoals ik behandeld word,

dat de klacht ect op word gelost, en deze klacht niet weg word gehaald of ik gebeld word NU EERST HET GELD OP DE REKENING EN DAN EEN GROTE GROTE SMAIL

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OverheidOverig

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OverheidOverig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rika b