Klacht: groenstrook dalemdreef

op 09 augustus 2017 over gemeente Tilburg in de categorie Gemeente

Achter onze huizen van de Sittardhof ligt een groenstrook. Daar is vanochtend weer gemaaid, maar een strook brandnetels blijft wederom staan. Ik heb de meneer van de maaier gesproken, hij mag dit niet afmaaien van de uitvoerder, Erik, hij snapt het zelf ook niet. Vanwege de bloemetjes die daar ingroeien, ik wil best dat ene gele bloemetje wat er in staat op zijn bureau komen zetten. Te gek voor woorden, al 4 jaar of langer zijn we hierover bezig, ieder jaar vreten naaktslakken die uit de brandnetels komen heel onze tuinplanten op. Mensen die hier komen geven ook aan dat het hier achter zo slordig er uit ziet, wij schamen ons hiervoor, dat we hier langs moeten als we uit onze mooi aangelegde tuin naar achteren lopen.

Wanneer alles afgemaaid wordt, of
wanneer de groenstrook door ons overgenomen kan worden en wij zelf er voor kunnen zorgen dat dit er verzorgd uitziet, zonder brandnetels.
Of het blijft gemeentegrond, en wij als buurtbewoners zorgen ervoor tegen een vergoeding van de gemeente (we betalen niet voor niets zoveel belasting) dat alles afgemaaid wordt.
Wanneer ik dit keer niet pas in december teruggebeld wordt of later, ik ben te bereiken op 0623614595

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Tilburg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Tilburg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margriet Donders