Klacht: Groen in Zuidwijken Enschede

op 02 juni 2016 over Gemeente Enschede in de categorie Gemeente

Ik woon in de zuidwijk en irriteer me mateloos dat het gras zo hoog is en niet gemaaid wordt. Het is geen gezicht en bovendien kunnen dieren hier sneller een teek oplopen etc.
Wij betalen toch belastingen? Waarom wordt het dan niet beter bijgehouden. Je ziet ze notabene op de brinken de velden maaien maar 200 meter verderop maaien ze niet. Dit alles zeggen ze is i n de kader van bezuinigingen dat ze
via een kaart aantonen welke stukken er maar 2x per jaar worden gemaaid. Te zot voor woorden met hun bezuinigingen, wel geld hebben voor aanleg van asielzoekers-centrum (ik zeg niet dat ik daar tegen ben) en meerdere dingen waar ze hun geld aan besteden. Laten ze eens kijken wat nodig is om Enschede aantrekkelijk te maken. En niet beginnen dat dat een ander potje is.

Als het groen regelmatiger wordt bijgehouden!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Enschede

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schone Twente