Klacht: grenzen journalistieke wthiek overschreden

op 03 september 2016 over Het Financieele Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Naar aanleiding van ‘slechts’ een geringe verdenking tegen mij als notaris in een opsporingsonderzoek staat mijn volledige naam vermeld in de artikelen in FD van 1 juli 2016 respectievelijk 1 augustus 2016 geschreven door Vasco van der Boon welke artikelen voorts enige onjuistheden bevatten en ook wordt in het artikel 1 juli 2016 een onjuist verband gelegd met een uitspraak van Gerechtshof Amsterdam (Notariskantoor) waarbij een klacht tegen mij in hoogste aanleg geheel ongegrond is verklaard welke klachtprocedure van hele andere orde is dan het onderwerp van het opsporingsonderzoek. Op dinsdag 16 augustus 2016 heb ik een gesprek met Vasco van der Boon gehad hetwelk meer dan 2 uur heeft geduurd welke gesprek Vasco van der Boon als ‘prettig’ heeft ervaren althans in welk gesprek was afgesproken dat Vasco van der Boon een nieuw artikel zou publiceren met mijn aanvullingen casu quo verbeteringen op de artikelen van 1 juli respectievelijk 1 augustus en op vrijdag 2 september zou ik een concept van dat artikel kunnen lezen; thans is gebleken dat Vasco van der Boon geenszins een nieuw artikel heeft geschreven en last but not least heeft Vasco van der Boon nog meer belastende feiten over mijn persoon (in concept) opgeschreven.

Een goede rectificatie op de artikelen van 1 juli en 1 augustus waarin mijn visie duidelijk staat vermeld en ook vermelding van de in deze aangelegenheid onoirbare casu quo onrechtmatige handelwijze van de diverse betrokken organisaties

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Het Financieele Dagblad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door buurke