Klacht: “Gratis” producten: 16 euro…

op 20 december 2012 over Vistaprint in de categorie Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 december begon ik op de website van Vistaprint met het bestellen van een aantal “gratis” producten, nl
10 kerstkaarten, 10 Kleine postetiketten en een blok memoblaadjes
Nadat ik mijn bankkaartgegevens had ingegeven (maar bij mijn weten nog geen eindbevestiging had gegeven, zag ik plots dat naast de door mij gekozen verzendkosten van 8 euro nog eens 8 euro werden aangerekend voor de optie van een “gekleurde achtergrond” die ik nooit had aangevinkt. Daarop verliet ik de website zonder finale bevestiging.
Kort daarop kreeg ik in mijn mailbox een “bevestiging” van de bestelling. Ik reageerde hier onmiddellijk op met de vraag om annulatie omdat ik volgens mij nooit de finale gegevens heb bevestigd…
Ik verzond deze mededeling ook onmiddellijk via het online contactformulier.
Kreeg geen enkele reactie.
Vandaag krijg ik het bericht dat de bestelling eind dit jaar zal geleverd worden…

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling!
Ik wil wel de zending zonder kosten voor mij terugsturen.

Alle klachten die gemeld zijn door reneemettrie