Klacht: gratis pakketje

op 19 mei 2020 over Stayhealthy Products in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had via een social media platform een gratis pakketje van stay healthy products besteld. Na twee weken krijg ik via de mail een after pay betaalverzoek ter waarde van 60 euro die tenminste is opgelopen tot 70 euro. Na veel boze mailtjes heb ik het toch maar betaald…

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug en oprechte excuses van dit bedrijf. Ze zijn op social media reclame aan het maken voor gratis producten en later sturen ze er een rekening van. Ik vind dit schandalig en zou ook graag willen dat ze hiermee stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stayhealthy Products

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stayhealthy Products nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mi.leen