Klacht: gratis olympus camera bij 6 abonement

op 12 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

ik kreeg telefonis aanbieding van het ad voor 16.99 voor half jaar ad en een gratis camera,ik heb 2x gevraagd betaal ik maar 16.99 euro voor half jaar,ja u betaalt inderdaad dat bedrag is een specialen aanbieding. krijg ik een brief dat ik elke maand 16.99 moet betalen.ik heb het duidelijk en goed gevraagd. vind het erg dat ik geen bewijs of ik kan aan tonen dat het zo is afgesproken of bevestig.aangezien ik van uitkering leef dacht een prima en mooie aanbieding,heb ik een krant,en leuke camera kan mis conumicatie zijn ,maar weet zeker als het 16,99 was per maand had ik het niet gedaan.is mij NIET DUIDELIJK EN NIET GOED UIT GELEGD!!!en nu moet ik van mijn laaste reserves een abonement aangaan van 16.99. baal ervan en voel mij eigelijk best misleid.

zo graag een passende oplossing zien,het liefs 16.99 voor het abonement,van 6 maanden en de beloofde camera!!zo als dat is mij voorgesteld.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 juli 2012 om 09:18 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door cindy1313