Klacht: gratis musicale kaartjes

op 27 maart 2013 over Vara in de categorie Omroepen

Mijn ouders krijgen via een prijs vraag in de vara gids 4 gratis musicale kaartjes voor de Musical Annie ,dus dat is een super leuk kadoo en vooral erg leuk om met hun kleindochters heen te gaan .Nu konden ze een datum reserveren ,nou dat deden ze voor 29 maart in Assen ,niet zo heel ver van huis dus prima geregelt,nou mooi niet dus hé na 2 week krijgen ze een mail dat die datum niet lukt alles is vol .Wij op de site van theather de kolk in assen gekeken nog plek Assen gebeld ,er waren nog kaarten genoeg ,Maar wat blijkt nu de vara (of het http://blog.royalpromotions.nl/ dit bedrijf regelen dat voor de vara)krijgen maar 10 gratis kaarten en die waren op natuurlijk .Konden we een nadre datum prikken .nu is de musical Annie al niet meer in het noorden .dus dan heb je geen keus ja ,komen ze met een alternatief van de musical peter pan in Rotterdam ( nu zijn mijn ouders Alle twee niet echt gezond meer ) en is rotterdam niet te doen voor hun ,maar dat kost ook een vermogen aan bezine .De vara heeft hier wel mee berijkt dat mijn ouders hun lid maatschap na 40 jaar hebben op gezegt .

Ik zou het niet weten ,maar ik wil die gewoon melden ,u moet eens weten hoeveel frustratie dit voor sommige mensen op leverd en dat is voor hun gezond heid niet best .

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vara

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dine