Klacht: gratis incassokosten verdienen

op 07 juli 2016 over Trust Krediet Beheer in de categorie Incassobureaus

ANWB stuurt factuur naar verkeerd adres.
Bij geen betaling wordt TKB gevraagd mij per email aan te manen inclusief incasso kosten.
Per toeval zie ik in bedoelde mail van TKB een verkeerd adres staan, nu begrijp ik waarom ik van niets weet. Ik heb een jaar eerder doorgegeven dat ik verhuisd was.

Ik als beschaafde burger bel TKB en leg uit dat ik zowel van ANWB als TKB communicatie op een verkeerd adres krijg. Ook meld ik dit bij de ANWB, die past dat aan in hun systeem. TKB doet hetzelfde.
Ik geef aan dat ik de factuur wel gewoon wil betalen. Maar dat mag niet, ik moet ook incassokosten betalen, en anders wordt dit niet geaccepteerd.

Heerlijk als instanties hun fouten toegeven, maar stiekem niks melden in het systeem, want dan kunnen we even lekker de incassokosten innen. Desgewenst voor de rechter slepen met alle extra hoge kosten van dien. Het spel luidt dan ook: wie is machtiger?

Als TKB en ANWB gewoon toegeven dat ze fout waren, en de zaak gewoon terug trekken, want ik heb inmiddels opgezegd en het deel aan contributie gewoon betaald. Dat is mijn (ongevraagde) deel van de coulance en ik ben geen wanbetaler. De incassokosten betaal ik pertinent niet !!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trust Krediet Beheer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trust Krediet Beheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RMFB