Klacht: gratis abonnement

op 10 januari 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

zou grasia en panorama 3 x gratis ontvangen , zit nu aan een abonnement vast , kleine lettertjes he .
wil opzeggen via telefoon , wordt niets op uit gedaan , niet betalen INCASSOBUREAU vind dit een vorm van colportage .

onmiddelijke stopzetting !!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer Van Raaij, De eerste 4 nummers zijn gratis als u tijdig aangeeft na die 4 nummers niets meer te willen ontvangen. Dat moet gedaan worden tussen het moment van aanvraag en ontvangst van het eerste nummer. Anders gaat het over in een abonnement tot wederopzegging. Dit stond duidelijk aangegeven in de algemene voorwaarden. Beide abonnementen zijn nu beëindigd. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Reactie van de melder van de klacht wjt

10 maanden geleden - ik noem dit MISBRUIK maken van kleine lettertjes en niet oplettende oudere mensen , ook een manier van abonnementen werven , ik noem het een misleidende vorm van stiekeme verkoop , wij gingen ervan uit dat dit automatisch stopgezet werd. heeft u in ieder geval nog wat verdiend .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:35 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 17:19 geantwoord

zoals zij gehandeld hebben is normaal , toch geld afgeschreven .
ik zal nooit meer iets via hun bestellen , ook door geven aan bekenden.

Alle klachten die gemeld zijn door wjt