Klacht: Graag onmiddelijk stopzetten afschrijving 19,95

op 09 april 2013 over leadprovider bv in de categorie Incassobureaus

Er wordt maandelijks 19,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik was er van overtuigd dat het om een eenmalige betaling zou gaan. Ik maak verder geen gebruik van de dienstverlening van huurwoningen.nl. De afschrijven is dus onterecht. Via de website heb ik mij al geprobeerd af te melden (in maart), maar hier wordt aangegeven dat ik geen betaald abonnement heb lopen. Toch wordt nog elke maand geld afgeschreven. Daarnaast heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice met de vraag hoe dit zit. Of ik nog betaal voor iets en zoja, dat ik dit per direct wil stopzetten. Nooit een reactie op gehad. Ik wil dat dit per direct stopt!

Betaling stopzetten en de maanden maart en april terugkrijgen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar leadprovider bv over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door leadprovider bv in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat leadprovider bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van leadprovider bv

7 jaren geleden - Beste Anna,Ik zie geen actief account meer op het emailadres [email protected] Deze is netjes afgemeld.Ik zie wel een actief account op het emailadrs [email protected] met rekeningnummer 34910**** (versleuteld ivm privacy)User ID: 224419 Email: [email protected] Voornaam: Alice Achternaam: de Gelder Inschrijf gegevens Rekening: 34910**** Naam rekening: Alice de Gelder Dagen tegoed: 28 Inschrijf datum: 2013-02-05 23:38:21 Uitschrijf datum: 2013-04-10 08:23:33 Logs in-, uitschrijf data (vanaf 17-01-2013): Uitschrijving: 2013-04-10 08:23:33Deze heb ik nu netjes voor je stopgezet zodat u dat zelf niet hoeft te doen. U had ook kunnen inloggen en zelf uw account kunnen beëindigen.We wensen u veel succes en geluk met uw nieuwe woonruimte.Vriendelijke groet,Klantenservice huurwoningen.nl

leadprovider bv

Naam rekening: Alice de Gelder
Dagen tegoed: 28
Inschrijf datum: 2013-02-05 23:38:21
Uitschrijf datum: 2013-04-10 08:23:33

We wensen u veel succes en geluk met uw nieuwe woonruimte.

Vriendelijke groet,

Klantenservice huurwoningen.nl