Klacht: Goldendeals.nl misleiding en weigering van terugbetaling

op 18 juli 2012 over GoldenDeals.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb in maart via een website met dagaanbiedingen een voucher gekocht voor 10 motorrijlessen en een CBR examen. Nadat ik deze voucher heb verzilverd werd ik eerst in Leiden geplaatst, omdat ik dat te ver vond heb ik gebeld dat ik dichter bij wilde lessen. Na enige tijd werd er een instructeur in Amsterdam aangewezen maar die had zicht later afgemeld omdat hij niet met goldendeals.nl wilde werken.

Nadat ik hun formulier voor geld terugvragen heb gestuurd heb ik gewacht tot de 28 dagen die ze aangaven voorbij waren, daarna heb ik contact opgenomen en boden ze me een instructeur aan die het wel wilde doen. Ik heb ze verteld dat ik er geen vertrouwen meer in heb en mijn geld terug wilde, na een tweede keer (en ondertussen bijna 2 maanden later) het formulier gestuurd te hebben heb ik weer gewacht, na 6 weken heb ik gevraagd om de status en heb niets van ze vernomen. Na de 7e week heb ik gezegd dat ik tot 17 juli zou wachten op een reactie voor ik de consumentenbond zou berichten, ik heb tot op heden niets van ze gehoord.

Ik vind dat ik zeer geduldig ben geweest met het lange wachten en regelmatige telefoontjes naar de instructeurs en het bedrijf zelf maar ik wil nu wel mijn €219,- terug.

mijn €219,- terug
of
een pakket waarbij het zeker is dat ik het rijbewijs haal (theorie/praktijk/lessen/evt. herexamen)

Alle klachten die gemeld zijn door R.v.Eggelen