Klacht: “Golden cirle ticket” justin bieber

op 07 april 2013 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Hallo wij zijn een groepje vriendinnen. Mijn naam is soraya tolhuisen Toen we hoorde dat justin bieber weer een concert zou geven in nederland. Waren we super blij. We hadden meerdere computers aan. En we hadden uiteindelijk golden circle tickets weten te bemachtigen. We waren zo blij. Totdat alle verwarring begon. De plattegrond verscheen op internet. En we zagen dat we gewoon op de tribune zaten naast de mensen die een normaal kaartje hebben. Terwijl het aller duurste kaartje hebbben wat je kon krijgen. Wij hebben eventim meerdere malen gebeld. En hun vertelde dat het een misverstand was. Ja een misverstand waar wij onder leiden. Wij hebben meerdere media geschreven en contacf gehad. Zoals rtl boulevard , sbs, kranten. Rtl boulevard heeft contact gehad met de organisator en die kon alleenmaar een excuse maken. Verder werd er niets aan gedaan. Nu nadert het concert bijna en wij zijn echt super boos. Dat wij zo worden behandeld! We zijn super blij dat we aanwezig kunnen zijn op het concert maar het voelt alsof wij in de zeik zijn genomen. Veel van ons hebben gespaard voor het kaartje. Wij dachten jb van dicht buj te kunnen zien. Maar onze dromen vallen in duigen dankzij de slechte organisatie.

- meet en greet
-betere plek

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sorayasheraine