Klacht: Goedkoop is duurkoop

op 12 juni 2016 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Ten eerste bij aankomst op schiphol werd bij inchecken verteld dat air arabia vertraging heeft en dus niet om 21 00 gaat vliegen naar tanger maar om 23 20. Dacht dan begint het weer!!!
Eenmaal opgestegen om 23.20 kregen we te horen dat we terug naar amsterdam moeten wegen technische mankement. Dat was niet leuk in plaats dat ze ons eruit zetten op schiphol om bij te komen moesten wij 1.5 uur blijven zitten. Daarna konden wij weer vertrekken heb angst gehad wilde liever uitstappen en andere maatschappij boeken maar kon niet.Je lot lag in de handen van arabia. Door te laat aangekomen te zijn in tanger geldt voor taxi nacht tarief al met al air arabia je bent een verschrikkelijke horror maatschappij.

Zou graag alles vergoed willen hebben minimaal reis duurde van 18 00 inchechen tot 5 uur snachts pas in tanger.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moatamid