Klacht: Goed opgelost en klantvriendelijke service

op 26 juli 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

In eerste instantie wist ik niet wat ik van deze site moest denken, want ik vond het wat onoverzichtelijk hoe het werkte met mijn abonnement.

Ik heb een gratis account gekregen voor een volgende keer als ik een kamer zoek, omdat ik helemaal niet meer gebruik maakte van mijn account. Uiteindelijk bleek dat ik wat over het hoofd had gezien over een verlenging, maar de mensen bij de klantenservice deden heel begripvol en hebben me dus een goede compensatie gegeven.

Daarnaast heb ik wel mijn kamer via Kamernet gevonden en ik ben erg blij met deze woning! Ik kreeg veel reacties van verhuurders om de kamer te komen bekijken, dus ik had al heel snel iets gevonden.

Inmiddels is het al opgelost en heb ik een hele goede compensatie ontvangen!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 26 juli 2016 om 14:00 geantwoord

Wat fijn om te horen dat het probleem inmiddels is opgelost. We horen het natuurlijk graag via supportdesk@kamernet.nl als je nog vragen hebt.

Daarnaast zien we je natuurlijk graag terug op ons platform wanneer je in de toekomst weer een kamer zoekt. Je kan dit eenvoudig doen via https://kamernet.nl

Prettige dag verder!

Kamernet

Bericht van Kamernet

11 maanden geleden - Ja de klacht is inderdaad al opgelost, nogmaals bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door irenedejong