Klacht: Glued tube barst open

op 09 februari 2018 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Schwarzkopf

5 maanden geleden - Geachte heer Kruiskamp, Allereerst willen wij ons excuseren voor de negatieve ervaring die u heeft gehad met ons product. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en hebben u een mail verstuurt vanuit Henkel Beauty Care. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 17 mei 2018 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tomkruiskamp