Klacht: glijbaan in onderhoud

op 20 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

de glijbaan was gesloten wegens onderhoud.
bij de receptie niets gemeld bij aankomst dat we konden zwemmen
in hengelhof.
Receptie was niet verantwoordelijk zeiden ze. Oostappen hoofdkantoor
zou het de klanten melden.

ligging park.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 20 mei 2016 om 13:09 geantwoord

Beste Martine,

de glijbaan op Zilverstrand is momenteel in onderhoud en kan daarom niet gebruikt worden. Het zwembad kan daarentegen wel gebruikt worden. Als alternatief voor de glijbanen kunt u gratis terecht op vakantiepark Hengelhoef waar u gratis kunt zwemmen en gebruik kunt maken van de verschillende glijbanen en stroomversnelling. Momenteel is dat de enige oplossing die we kunnen bieden.

Heeft op 23 mei 2016 om 15:26 geantwoord

Dus nee ik ga niet accoord

Reactie van de melder van de klacht martineolav

11 maanden geleden - Nee . ik heb in jan geboekt zwembad met glijbaan. Optie elders zwemmen is niet aangeboden. Niet bij aankomst en tijdens verblijf. Eigenaresse heeft letterlijk gezegd: Hoofdkantoor zou u mailen, is niet mijn probleem. Dus nee ik ga niet accoord

Bericht van

11 maanden geleden - Geachte meneer Verschoor, het plots uitvallen van de glijbaan is een zaak van overmacht. U heeft wel gewoon gebruik kunnen maken van het zwembad. Uit veiligheid hebben wij de baan moeten sluiten. Er wordt nu hard aan gewerkt om hem zo spoedig mogelijk weer open te stellen. Al onze faciliteiten zijn altijd onder voorbehoud en zo wordt dit ook naar de gast gecommuniceerd.

Bericht van

11 maanden geleden - Dit is ons laatste bericht over deze zaak. Door onvoorziene omstandigheden kan het altijd zijn dat een faciliteit gesloten kan zijn. De oorzaak kan diverse gronden hebben zoals veiligheid of een defect. Daarin moet u zich berusten en hiermee sluiten wij het dossier.

11 maanden geleden - is afgehandeld

Alle klachten die gemeld zijn door martineolav