Klacht: glazen waterkoker model 748908

op 25 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

deze waterkoker vlog naar +/_ 2,5 maanden naar aanschaf het deksel
af terwel de waterkooker aan het koken was op de grond voor het zelde geld staat mijn zoontje, van 3 jaar in de buurt en krijgt hem tegen zich aan. Of een van ons zelf toen heb ik een nieuwe gekocht in de action in chaam en die kon ik ook weer trug brengen die was naar twee weken ook weer aan het stuk gaan daar kwamen allemaal stukjes kunstof los van de deksel schanier punten af gebrokeld. Dus heb ik deze twee trug gebracht en aan gegeven dat ze deze alebij trug moesten sturen naar de fabriek die deze waterkokers had gemaakt .ik hoop dat jullie hier iets mee doen .a.u.b

deze heb ik bij de action in chaam in geleverd .

als de fabriek goede en stevige deksels monteerd op de glazewaterkoker met een stevig construktie dat er geen gevarlijke dingen meer mee kunnen gebeuren ook voor andere mensen niet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mme.fens