Klacht: glasvezel compleet 25

op 17 december 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn ongenoegen met lijbrandt groeit met de dag ik heb al vanaf half september geen telefoon en men zegt er word aangewerkt maak dat een ander wijs, laat ze zowiezo maar eens contact opnemen wat ze ook niet doen mn betaling gaat gewoon door ook mobiele kosten lopen flink op word dat gecompenseerd????????
wat mij betreft geen vriendelijke groet meer totdat de oplossing er is.!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

nou heel simpel dat het weer werkt
en dat de kosten gecompenseerd worden ook mobiel
ik hoef er niet beter van te worden maar ook niet armer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

6 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Van Lohuizen, Wij proberen dit probleem zo snel mogelijk voor u te verhelpen. Wanneer er meer bekend is, hoort u het van ons. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 09 januari 2013 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Lohuizen,

Wij zijn blij om te zien dat het telefonieprobleem is opgelost. Het heeft erg lang geduurd. Wij hebben besloten om niet alleen de telefoniekosten van het abonnement te vergoeden maar de volledige abonnementskosten van de periode van 15 september tot 7 januari te crediteren. Wij gaan er vanuit dat dit meer dan de gemaakte mobiele kosten vergoed.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door telefoonprobleem