Klacht: glasvezel

op 03 april 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede middag
we hebben al een week 30 tot 35 keer per avond een stilstaand beeld even op een andere zender en weer terug vorige week twee keer gebeld antwoord het komt in orde deze week weer gebeld komt in orde maar het wordt niet beter zeer vervelend wat wordt er aan gedaan
ik wil hier graag een antwoord op

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk een oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

7 jaren geleden - Beste janenannie10,Wij zien dat u gebruik maakt van zogenaamde powerline adapters, uw TV verbinding gaat via uw stroomnet. Hierdoor kan mogelijk de uitval worden veroorzaakt.Wij zien dat één van onze vertegenwoordigers contact met u zal opnemen voor een afspraak, tijdens deze afspraak worden de mogelijkheden om uw TV verbinding te verbeteren onderzocht.Kunt u het ons via een reactie laten weten als u gebeld bent voor een afspraak?Alvast bedankt voor uw medewerking,Met vriendelijke groet, Ruben Smith Webcare Lijbrandt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 19 september 2013 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste janenannie10,

Wij hebben geen reactie meer van u ontvangen en gaan er vanuit dat het probleem wat door u is gemeld, is opgelost.

Heeft u vragen?
Bel ons dan gerust. Ons nummer is 088-555 25 22. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 16.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Webcare Lijbrandt

Alle klachten die gemeld zijn door janenannie10