Klacht: Glasbreuk combimagnetron wordt niet vergoed.

op 05 juli 2016 over Bemmel & Kroon in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na thuiskomst van onze vakantie constateerden wij dat het raam van onze Siemens combimagnetron gebroken was. Type nr HB84K552N.
In 2012 hebben we de magnetron gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoetermeer.
Contact opgenomen met het bedrijf en heb de verkoper gesproken die de magnetron destijds aan ons verkocht heeft Hem uitgelegd wat er gebeurd is en aangegeven dat we garantie hadden bijgekocht. Dat is mooi zei hij nog, dan heb je dat niet voor niets gedaan. Wij melden de schade bij Siemens en zij nemen contact met u op voor een afspraak voor de reparatie. Wij moeten dan de factuur van Siemens insturen naar Bemmel en Kroon en dan komt het in orde.
Zo gezegd zo gedaan maar nu krijg ik te horen dat glasbreuk niet onder de garantie valt. Ruitbreuk gebeurd volgens Bemmel en Kroon na 4 jaar niet spontaan. Nou het tegendeel blijkt. Ze houden voet bij stuk en krijg niets uitbetaald. Waarom dan mij alles op laten sturen terwijl ze op voorhand al zeggen dat een ruitbreuk niet onder de garantie valt?

Gewenste Oplossing:

Als er alsnog tot uitbetaling wordt overgegaan van de schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bemmel & Kroon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bemmel & Kroon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RvV1964