Klacht: Glas zonnebril

op 25 juli 2017 over Serengeti in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb plm 2,5 jaar geleden een serengeti zonnebril gekocht , en 2 jaar geleden liet er een glas scherf los in de rechter onderhoek vd zonnebril.Er was geen beschadiging aan de bril te zien van laten vallen of stoten . De glazen werden vergoed door de importeur , nu 2 jaar later precies dezelfde plek en weer een scherf uit het glas maar nu zit er een hele kleine schaaf plekje op het montuur aan de buiten kant vd zonnebril terwijl de glas splinter aan de binnenkant zit . Weer de zonnebril opgestuurd naar de importeur en nu beweren ze dat er een beschadiging zit en dat er nix word vergoed. Nu vraag ik wat kost een nieuw glas erin laten zetten aan de opticien , krijg ik de mededeling dat deze bril niet meer word gemaakt . Dan is t wel heel makkelijk om te zeggen dat ze nix vergoeden vanwege een klein schaaf plekje omdat de zonnebril uit productie is genomen . En dat voor een zonnebril van plm 300 euro.

Gewenste Oplossing:

Dat er een nieuw glas inkomt

Alle klachten die gemeld zijn door Franshess