Klacht: Glas in een zakje hazelnut latte

op 28 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zat glas in mijn zakje koffie wat een sneetje in mijn tong heeft gebracht.
Gelukkig niet ingeslikt.
Kan me voorstellen dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
Maar ben erg geschrokken en wilde het graag melde!

Gewenste Oplossing:

Verder ben ik erg tevreden op het product.
En gaan hier 3 tot 4 doosjes per week erdoor heen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Manita,

We hopen dat alles duidelijk is na ons contact en willen je bedankt voor het doorgeven van je klacht.

Als je nog vragen hebt, dan mag je ons altijd bellen, mailen of een bericht sturen via facebook.

We wensen je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Melissa van Nestlé Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Manita Voeten