Klacht: Giftcard

op 15 februari 2018 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Dacht leuk voor iemand zijn verjaardag een giftcard te geven, vervolgens na 5 dagen nog niet aangekomen.! Dus ben gaan bellen met de (klantenservice) en word je met alle keuze menu’s doorverwezen naar de site. Heb een mail gestuurd met daarin de klacht. Gaan jullie vervolgens een code sturen voor de card te activeren, terwijl het cadeau niet eens is aangekomen? Ik nog een mail gestuurd met de klacht, gaan jullie weer een code sturen om de kaart te activeren…….. uiteindelijk 7 dagen na de datum dat het bezorgd zou moeten is het dan eindelijk aangekomen. Het excuus van jullie aanvaard ik zeker niet, en de service is echt diep triest voor zon bedrijf als ALYSIUM.!!!!

7 dagen na de bestelling is het cadeau aangekomen.! En ik ben zeker niet tevreden.!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark007717272