Klacht: Gids wordt niet consequent geleverd

DoorDeWind366 op 26 februari 2021 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Wij hebben deze week voor de derde keer in 4 maanden tijd geen gids ontvangen. Elke keer dat wij naar de klantenservice bellen, wordt ons verzekerd dat er een nazending zal plaatsvinden. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Wanneer ik de klantenservice vraag om de leveringsproblemen op te lossen, wordt de schuld afgeschoven op Post.nl.
Wanneer in aangeef dat ik niet geloof dat het probleem bij de bezorgdienst ligt, wordt het gesprek beeindigd.

Ik wil dat er wordt onderzocht waar dit probleem door veroorzaakt wordt en dat dit wordt opgelost. Niet meer de schuld geven aan de bezorgingsdienst, en niet meer het gesprek afkappen wanneer ik aangeef dat ik niet tevreden ben met alleen maar een belofte van nazending (die vervolgens nooit aankomt).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DoorDeWind366