Klacht: gids niet ontvangen

op 28 september 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht geenschoolbus

2 maanden geleden - hoi dit is al vakker voor gekomen dat ik me gids niet krijg s.hoogstad hoefkade 813 2525 hg den haag mijn abonnee n.r is 11287742 simonhoogstad@live.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:39 geantwoord

Geachte heer Hoogstad,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed.
U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en reguliere belkosten). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Aylin
Klant Contact Centrum
Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door geenschoolbus