Klacht: gids niet ontvangen

op 02 juni 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorig jaar 2015 gids 3x niet ontvangen.
Vorige week donderdag weer geen gids ontvangen.

Gewenste Oplossing:

wanneer de gids op tijd gepost wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 02 juni 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Klinkhamer,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen en dat dit al vaker is voorgekomen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 1 week verlengd.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door zie e-mail adres