Klacht: Gids

op 27 november 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen gids ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als nog een gids mogen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 28 november 2016 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Wijler,

Vervelend dat u Mikro Gids niet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.

We zien in onze administratie dat u uw bezorgklacht al bij ons heeft doorgegeven. De gids wordt nagezonden. Deze heeft u morgen voor 18.00 uur in huis.

We gaan ervan uit u voldoende geïnformeerd te hebben

Met vriendelijke groet,

Karin te Kloese
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door Klopt