Klacht: Gezellig avondje uit met vriendjes

op 13 januari 2014 over Salsabar Eindhoven in de categorie klachtmelden

Met het idee om gezellig een lekker avondje uit eten te gaan met een vriendengroep bestaande uit 13 personen hebben we een leuke en betaalbare deal op social deal gekocht. Na de recensies op facebook gelezen te hebben was onze hoop op lekker eten al gauw weg. (Zie de facebookpagina van Salsabar Eindhoven) Toch vandaag met de hele groep richting Eindhoven gegaan met de gedachte “zo slecht kan het toch nooit zijn”. Maar helaas alle recensies kloppen volkomen. Ten eerste vonden de personeelsleden het bij onze binnenkomst ( maar liefst 2 personen, waarschijnlijk partners van elkaar) al te veel moeite om wat tafels bij elkaar te schuiven, terwijl we ook gereserveerd hadden voor 13 personen, waardoor wij dat gewoon deels zelf mochten gaan doen. Waarbij het antwoord van de eigenaar was jullie kunnen toch gewoon omdraaien en dan met elkaar communiceren…nou sorry hoor dat is niet gewenst/gebruikelijk als je gezellig met zijn alle uit eten gaat. Vrouw kwam in haar zwarte tshirt ( waar haar tattoo mooi onderuit geslopen kwam) het drinken opnemen. Op een glas zat lippenstift, het andere glas gevuld met cola rook en smaakte naar bier en op de Ice Tea zat geen prik, waarschijnlijk een fles die al een week open stond). Toen kregen we 3 manden met chips en guacemole, die was steenkoud en hard, leek wel uit de vriezer te komen. Daarna kwam de de eigenaar ons vertellen wat het buffet inhield, er werd opgenoemd: 2 soorten soep, rode uiensoep en maissoep, kippenbouten, witte rijst en garnalen. ( echt een tapas buffet kun je het bij lange na niet noemen) ooh ja er was ook nog brood en saus. Vol goede hoop naar het buffet gelopen. De soep zat in van die opwarmschalen (de uiensoep smaakte naar bouillon met ui, niks speciaals) daarnaast lag er 1 klein brood ( wat iedereen zelf moest snijden, lekker hygienisch) over de kip hebben we helemaal geen goed woordje over te zeggen, wat een vieze bedoeling, rauw! Niet gekruid niks. De rest van de bakken die er stonden waren zo goed als leeg. Een paar aardappelballetjes die er al de hele dag lagen smaakte ook voor geen meter. En de eigenaar bleef maar zeggen er komt nog meer, de bakken moeten toch al gevuld zijn voordat het op gaat. Je kan mensen toch niet alleen stokbrood laten eten. Toen kwamen de garnalen, daar zat 5 liter vocht bij in de warmtehoudschaal en 10 garnaaltjes ongekruid niks en waar de darmpjes nog in zaten. Zo uit de magnetron. Na nog maar een bordje brood gehaald te hebben toch met zijn alle besloten om de rekening te vragen ( dit na een half uur en 1 drankje achter de kiezen) de eigenaar keek verbaasd en zei dat er nog meer eten aankwam, waarop wij zeiden dat we toch de rekening wilde omdat we niet tevreden waren met het buffet en dat de garnalen nog niet eens ontdarmt waren, waarop hij zei maar die komen van de groothandel dus die zij al ontdarmt, er zat geen eens een snede in de garnalen…dus hoe kan dat dan. Maar goed de rekening na veel moeite gekregen, betaald en vertrokken. Nog nooit maar dan ook nooit in zo’n slecht restaurant gegeten. Dit zou verboden moeten worden! De keuze was heeeel erg beperkt en slecht, oh ja dan heb ik het ook nog niet gehad over de fruitvliegjes die er bij de sausjes vlogen! Dit kan toch niet mensen! Ik wil niet weten hoe de keuken eruit ziet. Helaas was het gezellige avondje verpest en zijn met met zijn alle naar een wok to go gegaan. Eten daar was top! We weten dat als je via social deal of groupon of dergelijke organisaties niet een sterrenrestaurant kunnen verwachten maar dit was echt een aanfluiting. Bij een tapasbar verwachten wij, inktvisringen, patatas fritas, diverse olijven en diverse spaanse heerlijkheden. Geen rauwe kip, flauwe garnalen, soep, chips en brood! Vandaar onze klacht. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen doen! Want dit gunnen we niemand om hier te moeten eten.

Restaurant sluiten of professionele kok en personeel inhuren die wel verstand van tapas en restaurants runnen hebben. Geen twee mensen een restaurant laten runnen als ze geen eens ervaring hierin hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Salsabar Eindhoven

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Salsabar Eindhoven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieske1106