Klacht: gezakt

op 26 juni 2017 over CBR in de categorie

vandaag moest ik voor de 2de keer op , alles ging best goed, de examinator zei ook dat het goed ging, maar dat ik onbewust keek? pardon? wat is dan precies onbewust kijken? hij zei dat ik de handelingen van kijken wel deed maar niet echt keek? nou sorry hoor daar heb ik nog nooit van gehoord, ik keek gewoon goed en ik keek bewust, ik handelde hoe ik moest handelen dus ik snap er niks van, en ja soms bij een kruising ging ik in zijn 2 door een bocht dat was soms iets te snel maar ik deed het ook vaker goed, maar dan kan de examinator toch zien dat ik dat toch ook gewoon kan uiteindelijk? sorry maar ik ben totaal niet tevreden met de werkwijze van het cbr, ik heb het gevoel dat het allemaal voorspellend is en dat je gewoon een paar keer zakt en dan wel een keer slaagd, beter gezegd totdat ze genoeg geld van je hebben, want de argumenten die ik heb gehoord slaan echt helemaal nergens op, zo kan ik ze ook wel verzinnen, en veel mensen die ik ken zijn toevallig allemaal bij de 3de keer geslaagd, wat toevallig, ik denk dat het allemaal voorspellend is, ik ben echt niet blij hiermee, als er duidelijkere argumenten waren dan had ik het begrepen maar nu totaal niet. ik wil gewoon is even weten wat dat nu inhoud onbewust kijken? want dat is zo’n onzin ik kijk toch niet met mijn ogen dicht. echt een schande!!!!

ik ben tevreden als de examinators en het cbr wat mens vriendelijker worden en zich wat meer inleven ipv alleen geld willen zien, want zo komt het over voor mij! en wanneer de examinators duidelijkere en logische argumenten hebben, ipv we zeggen maar wat en je kan weer gaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jessynice95