Klacht: Gewoon niet komen opdagen bij afspraak

op 20 juni 2017 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

20 juni zou een ”onderhoudsmonteur” van Bonarius komen tussen 8 en 12.30 uur. Er verschijnt niemand. Om 12.35 bel ik Bonarius en de ”afspraak staat volgens hen niet in het systeem, zij kon hem niet vinden”. Op mijn vraag hoe dit kan omdat ik een aantal keer de afspraak heb geverifeerd bij hun klantenservice, en de opmerking gemaakt heb dat 20 juni wel ontzettend ver af was van de datum halverwege mei toen ik deze afspraak maakte met de klantenservice, waarop de medewerker destijds zei dat dat helemaal geen probleem was, 20 juni, omdat het toch alleen maar een onderhoudsbeurt van de ketel was, ” antwoordde de klantenservice na deze no-show: waarschijnlijk is de bon niet goed aangemaakt.

Jaja.

Om meerdere redenen vindt ik dit een rotbedrijf. Was liever van dat hele Bonarius af.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rontonton