Klacht: Geweigerd op vlucht, ticket aangeschaft voor de ban.

op 13 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Op 29 Maart 2020 zou ik vliegen Vanuit Hanoi naar Moscow en van Moscow naar Amsterdam. De ticket was al aangeschaft voor de ban van de vluchten. Echter staat de reis toch bevestigd terwijl ik op schiphol ben geweigerd om mee te gaan op deze vlucht. Ik heb een bewijs van weigering op de vlucht moeten afdwingen, heb geprobeerd contact op te nemen met schiphol tickets maar kreeg alleen maar error op de website. Aeroflot konden mij niet helpen en stuurde me weer terug naar schipholtickets.
Ik snap dat dit een lastige situatie is vanwege de COVID-19 maar ik hoop dat in de vorm van een voucher dit alsnog opgelost kan worden of geld terug kan krijgen.

J.K

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug kan krijgen in de vorm van een voucher of geld terug gestort krijg op mijn bankrekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessifhizzle