Klacht: Geweigerd bij Lounge 31

op 16 juni 2018 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Ongeveer een maand geleden reisden mijn partner en ik met verschillende maatschappijen naar Bali.
Wij vliegen business class en voor de vluchten ( die 1 uur na elkaar vertrokken) wilden wij gebruik maken van dezelfde lounge. Mijn partner had lounge 30 en ik 31. Ik vroeg aan de receptie bij lounge 31 of mijn partner mee naar binnen mocht, dat mocht niet. Mijn partner mocht wel bij haar eigen lounge een kop koffie halen en dat bij de ingang van lounge 31 op drinken.
Wat zijn dit voor klantonvriendelijke praktijken? Het argument was : stel je voor dat iedereen dit doet, waarop ik vroeg hoeveel mensen de week daarvoor deze vraag had gesteld, de medewerker kon natuurlijk geen antwoord geven en ging verder naar een volgende klant.
Deze manier van handelen heeft mij echt perplex doen staan, het ging gewoon om samen even voor de vlucht koffie te drinken, meer niet.

Ik ben tevreden wanneer er het wordt toegelaten, ik wil niet opgezadeld worden met argumentatie die nergens over gaat en al helemaal niet met administratieve rompslomp omdat het e.e.a. verrekend moet worden tussen de lounges.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.C. Burer