Klacht: Geweigerd

Indigyo op 04 november 2017 over Santander in de categorie Leningen

Ik kan niks op afbetalen kopen via Santander omdat ik tot 10 jaar geleden een lening af loste bij Santander. En dat was niet altijd op tijd gebeurd helaas, maar dat was een decennia geleden! Ik had als tiener een mac op afbetalen gekocht zonder dat ik werk had op het moment. Niet slim…maar nu heb ik een vaste baan en kan makkelijk maandelijks aflossen. Ik vind het niet kunnen dat ik voor altijd op een zwarte lijst sta.

Als ik iets op afbetalen kopen kan via Santander ben ik tevreden.

Bericht van Santander

4 jaren geleden - Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Santander Consumer Finance Benelux B.V.. Zoals u zult begrijpen heeft Santander de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan, vandaar dat Santander er naar streeft te voorkomen dat klachten via (openbare) websites inhoudelijk worden behandeld. Santander maakt gebruik van haar eigen klachtenprocedure en verzoekt u in dat verband uw klacht rechtstreeks te richten aan haar afdeling Klantenservice, via [email protected] Voor het geval dat uw klacht via die weg uiteindelijk niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt u zich richten tot het externe klachteninstituut (het KiFiD), waarbij Santander is aangesloten

Alle klachten die gemeld zijn door