Klacht: Gevaarlijke onkruid spuit

op 06 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Een poosje geleden kochten wij bij Action een onkruidspuit waar je water en gif ik kan doen om bijv het onkruid op het terras mee te besproeien. Wij hadden volgens de gebruiksaanwijzing de juiste dosis gif en water in de spuit gedaan. Mijn vriend pompte de pomp op om deze gebruiksklaar te maken, maar toen gebeurde er iets verschrikkelijks. Er was een emorm harde knal en heel de spuit klapte uit elkaar. Mijn partner kreeg al het gif over zich heen. Het irriteerde verschrikkelijk en ook had hij heel veel last van zijn oren. Hij is direct onder de douche gesprongen. Hij klaagt nu over hoofdpijn en misselijkheid. We kijken even of het niet erger word. We zijn zo geschrokken en stel dat het in je mond of ogen gekomen was dan was het leed helemaal niet te overzien geweest. We hopen dat het gif geen verdere gevolgen zal hebben voor mijn partner.

Die spuiten moeten echt uit de schappen gehaald worden want dit kan zich ook bij anderen voordoen.
En ik hoop echt dat het voor mijn partner geen verdere nare gevolgen zal hebben voor zijn gezondheid

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ammelus