Klacht: Gestolen

op 16 september 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een pakketje bezorgd op 10 september jl.
Maar tevens zijn mijn tuinkussens meegenomen. Gestolen dus door de bezorger

Gewenste Oplossing:

Als mijn tuinkussens terug zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 16 september 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klacht van deze auteur op 16 september 2016 doorgegeven aan onze collega's van de bezorgdienst DHL, zodat zij bij de auteur en bij de betreffende bezorger navraag kunnen doen wat er precies gebeurd is rondom de bezorging.

Wij zullen de klacht daarom als opgelost afsluiten.

Met vriendelijke groet,

Tessa
Webcare Team Pabo

Alle klachten die gemeld zijn door gerrieschuurman@live.nl