Klacht: gespaard tegoed bij Enqueteclub.nl kan niet geïnd worden.

Klachtmoni op 18 juli 2019 over OrangeBuddies in de categorie Spaarprogramma's

Ik heb een account bij Enqueteclub.nl, een cashbackprogramma van OrangeBuddies. Ik heb 4 maanden lang tickets aangemaakt en gecorrespondeerd over een openstaand cashback-bedrag van de zorgverzekering bij FBTO, wat maar niet werd toegekend. In de tussentijd is verschillende keren spontaan door Enqueteclub mijn saldo verlaagd, maar op mijn verzoek weer hersteld.
Ook kreeg ik een tweede actieve account door een overname van Spaarbron. Het oude account was al jaren niet in gebruik, maar toch was dit reden voor Enqueteclub om mij te verwijten dat ik 2 accounts had. Het oude account zouden ze sluiten.

Op 27 juni kreeg ik eindelijk bericht dat het tegoed van FBTO was toegekend, waardoor mijn saldo € 40,45 zou bedragen. Dat was genoeg om het uit te laten betalen.
En uitgerekend vanaf dat moment heb ik niet meer kunnen inloggen in mijn account. Ik heb hier vele emails over gestuurd. Voortdurend word ik aan het lijntje gehouden. Ik krijg adviezen om andere browsers te proberen, adblockers en javascript uit te zetten, cookies en browsergeschiedenis te verwijderen, maar wat ik ook probeer, iedere keer als ik probeer om in te loggen, krijg ik de melding dat mijn account geblokkeerd is.
Enqueteclub heeft mij verder een nieuw wachtwoord gegeven, maar ook daarmee kan ik niet inloggen. Ze houden vol dat alles naar behoren functioneert.

Ik heb meerdere keren gevraagd om dan maar gewoon het openstaande bedrag over te maken, maar ze zeggen dat niet te kunnen uit veiligheidsoverwegingen.

Inmiddels heb ik kunnen concluderen dat het niet aan mijn computer of browser ligt, aangezien ik ook op andere computers of op de smartphone niet met mijn account kan inloggen.

Dat ik mijn klacht op deze site zet, lijkt ze ook niet te boeien.

Bij deze dus mijn klacht en waarschuwing voor iedereen die een casback-account wil aanmaken: doe dit niet bij Enqueteclub OrangeBuddies! Ze rommelen met je saldo en bij problemen om je saldo uit te laten betalen, word je net zo lang aan het lijntje gehouden dat je afhaakt. Een probleem oplossen of betalen doen ze niet. Het enige wat je krijgt is een eindeloze ergernis en naar je geld kun je fluiten!

Ik zou graag zien dat het bedrag waar ik recht op heb, wordt overgemaakt naar mijn bankrekening.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OrangeBuddies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door