Klacht: Gerechtelijke Procedure om een proef pakketje?

op 10 juli 2015 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Tijd terug een proefpakket besteld waarbij alleen de verzendkosten betaald dienden te worden. Er werd niks vermeld over een lidmaatschap of toestemming voor incasso.
Nu is .het zo dat ik een gerechtelijke procedure achter mijn kont aan heb.
Ben van mening dat dit niet klopt er is mij nooit iets verteld over een lidmaatschap. zo kan ik ook geld verdienen. Maar echt niet dat ik 123.26 ga betalen voor een proef pakketje .

Ik ben pas tevreden als jullie dit stoppen! En wis mijn gegevens uit jullie bestand

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 13 juli 2015 om 08:59 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Alektum Incasso Amsterdam