Klacht: Gerechtelijk bevel

op 20 november 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik heb van all round vitality ongevraagd vervolgzendingen gekregen,proefpakketje ben ik mee akkoord gegaan en netjes betaald heb de vervolgzending terug gestuurd en niks meer wens te ontvangen! Mails sturen helpt niet zij blijven volhouden dat ze me 4 kwartaalzendingen gaan sturen,aan de telefoon krijg je ook niemand…
Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb en wil!
Nu word er gedreigd met een rechtzaak

Wanneer de zendingen stoppen en alles word ingetrokken bij Mkb,dit is pure geldklopperij!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Reactie van de melder van de klacht Ns1978

2 jaren geleden - Word ik hier ook geholpen?

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:10 geantwoord