Klacht: GERAFINEERD HOOG OPLOPEND GELDGEWIN SYSTEEM

op 03 augustus 2017 over MadBid in de categorie Online Veiling

EIGEN ERVARINGEN VAN MADBID BIED GELDSYSTEEM DAT WOEKER WINSTEN WEET TE REALISEREN OP BURGERS DIE AL NIET VEEL INKOMEN HEBBEN, EN DIE ZICH IN DE VAL LATEN LOKKEN, OMDAT HET OP EERSTE ZICHT AANLOKKEND EN INTERESSANT ZOU ZIJN, EN DAT EIGENLIJK NIET IS, DOOR HET EN ONEERLIJK WOEKER GELDSYSTEEM IS.

Wenste de website te openen, om te kunnen zien, hoe het biedsysteem werkt, is niet mogelijk. Dien eerst geld te over te schrijven, of eerst en account aan te maken, en daarna eerst te betalen, via Ideal.

Dan pas wordt de website geopend, en wist totaal niet hoe en waarom ik eerst diende te betalen. Uiteindelijk zag ik waarom ik eerst dien te betalen, dat je direct zou gaan bieden, en geen verder onderzoek zou doen. Heb eerst tweemaal gebied, en vroeg mij af hoe werkt dit nu eigenlijk, en het gestorte geld wordt in punten omgerekend. (heel slim bedacht)

Na zelf het berekend heb, begreep ik dat 1 punt gelijk is aan 0,006 euro cent. Nu enige tijd verder onderzoek te doen, staat het het wel ergens vermeld, dat het ,0006 cent zou zijn, maar is niet zo duidelijk, dat het 0,006 cent kost per punt

Bij paar keer bieden, en je wenst er mee te stoppen, wordt nooit je geld terug geven. Heb zelf 100 euro gestort, en had op hun website gelezen, dat er ook laptops geveild worden, en dit was de reden, dat ik geld op voorhand had gestort, maar eigenlijk niet goed begreep waarom er op voorhand dient gestort te worden

Nu achteraf begin ik heel het concept en werkwijze, en had totaal geen ver-
moeden, dat het zo gerafineert in mekaar gezet is, dat ik mij heb laten vangen, omdat ik te nieuwsgierig was, i.v.m. de laptop, hierdoor mij heb laten vangen, en door hun werkwijze. Dit zijn wel degelijk oneerlijke praktijken, om op deze wijze klanten te vangen, omdat je eerst op voorhand dient te betalen, en dan pas de online platvorm opengaat, waarop je direct kunt bieden.

Dit zijn oneerlijke werkwijzen, om de klanten, op deze wijze te slim af te zijn, zoals het vb, dat ik nu weergeef.

Heb heel het systeem volledig onder de loep genomen, en uren op staan kijk-
en, en begon te beseffen, hoe het allemaal geraffineerd in mekaar zit.

Het begin met het punten systeem, en per punt en waarde heeft, van 0,006 euro cent. Geef tegelijk vb, hoe het juist allemaal heel slim in elkaar is gezet.
Heb zelf maar kort geboden, op bonus van 3750 punten te kunnen winnen, en deze werd met 4 punten, of 4 x 0,006 euro cent per bieding mij kosten, en dit per cent. Geef nog opmerkelijk vb, waaraan ik zelf niet heb mee gebied heb, maar wel twee dagen gevolgd heb, en tot astronomische winsten weet te realiseren, om de klanten hun rug, die er totaal geen benul van hebben, hoe het juist werkt.

Het begint met de punten systeem, en voor Iphone sport, dien je 10 punten per bieding te betalen, en het bieden is op 5 seconden ingesteld en bij ander artikelen is het maximum 60 seconden. Dit wil zeggen, dat je per bieding, 0,006 cent x 10 punten = 0,60 euro cent dient te betalen per cent de prijs ver-
hoogt wordt, en heel slim bedacht geldsysteem is.

Per bieding gaat de prijs maar met 1 euro cent omhoog. Dit is om de biedingen te maximaliseren, om astronomische winsten te kunnen behalen op hun verkoop product.

Verduidelijk verder, 1 euro is 100 cent en tegelijk ook 100 biedingen van 0,60 euro cent x 100 biedingen = 60 euro op 1 euro = 6000 % winsten per euro dat gerealiseerd wordt, op dit geraffineerd geldmachine systeem bedacht hebben.

Het Iphone toestel is aan 385 euro verkocht, betekend 385 euro x 60 euro = 23.100 euro woeker winsten gerealiseerd wordt, op de klanten die hier totaal geen benul van hebben, hoe het juist in mekaar gestoken is, om dergelijke absurde hoge woeker winsten te kunnen behalen, op de rug van vele achteloze klanten, die het totaal niet door hebben.

Ik zelf ben 100 euro kwijt, omdat Madbid mij deze niet spontaan terug betalen, wegens zij te weinig geld verdienen, en in hun voorwaarde staat, dat punten om te bieden, nooit terug betaald mogen worden, want zij zouden teveel geld verliezen, zeker, of ben ik gek aan worden, zal wel andersom zijn.

Hier blijkt nog maar eens hoe geldwolven het zijn, en hier ook nog geld van de klanten ontvreemden, omdat het vermeld wordt in hun voorwaarden. Dit gebeurt in onze eerlijke wereld, waarin men denkt, en goedkoop toestel te kunnen winnen, via dit geldwolfmachinesysteem, wel heel veel geluk moet heb
ben, en tegelijk vele klanten telkens geld dient over te schrijven.

Hopelijk heeft mijn overzicht en duidelijk beeld heb kunnen weergeven, en vindt het schandalige en oneerlijke praktijken, en werkt tegelijk ook nog verslavend.

Wens dat dergelijk oneerlijke praktijken verboden worden, en natuurlijk mijn eigen geld spontaan terug betalen, dat zijn dan pas eerlijke praktijken, dat nu zeker niet het geval is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MadBid over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim De Vriend