Klacht: Geparkeerde auto´s in het gras

Mdielissen op 18 oktober 2017 over Parkeren in de categorie

Ik heb een klacht over het feit dat er auto’s in de Quackstraat regelmatig tot bijna dagelijks op het gras en half in het gras parkeren. Soms staan ze zo geparkeerd dat er onveilige situatie ontstaan, er kan geen brandweer of ambulance langs.
Ook ontstaat er schade aan auto’s die wel op de aangewezen parkeerplekken staan omdat ze zich er langs wringen.
En als we via de App buiten beter een foto maken en een serieuze klacht melden dan komt er niemand langs van de MSB om nu een eind te maken aan de geparkeerde auto´s in het gras want als er een spoedeisende instantie langs moet gaat dat niet.
Je kan melding maken met buiten beter app maar er komt nooit iemand zie klacht 2826225 deze heb ik op 18/10/2017 ingestuurd.
Betaal toch niet voor niks belasting dus waarom gebeurt er niks mee PARKEERBELEID

Als er met regelmaat een controleur van parkeerdienst en boetes uitschrijft als er geparkeerde auto´s staan in het gras of op de stoep.
Ik dacht dat de regel is niet binnen 5 meter van de hoek en ook niet in het gras-stoep parkeren.
Als deze wet nu eens wat strenger nageleefd zou worden wordt onze straat weer een mooie straat.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkeren

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkeren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door