Klacht: gemiste vlucht 17-09-2016

op 18 september 2016 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Mijn schoonzus en ik hadden ons verheugt op 4 dagen Valencia , maar dus niet .Er vertrokken deze ochtend meerdere vliegtuigen en de beveiliging kon dit echt niet aan een grote chaos , en er gelden verschillende regels per persoon daar. Wij waren die ochtend niet de enige die onze vlucht hebben gemist daardoor.Was mijn eerste keer Airport Eindhoven , en teven de laatste keer !!! ., wat een puinhoop , onduidelijkheid , het omroepen wat veel te zacht is, en door de chaos niet te horen is .Ze kunnen nog veel verbeteren daar !!!!!

Ik zou tevreden zijn , als zij de klachten goed zouden behandelen , en er ook echt wat mee gaan doen , zeker qua personeel , duidelijkheid ,en allemaal de neuzen dezelfde kant op . Misschien een idee om iedereen die van eindhoven vertrekt een mail te sturen met de regels ! Verder zou het fijn zijn dat wij toch nog onze trip naar Valencia zouden kunnen maken , waar wij ons zo op verheugt hadden , misschien in de vorm van nieuwe tickets , dat zou werkelijk top zijn M.v.g. Yvonne

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Meissen