Klacht: Gemeente heffingen beslaglegging

op 17 september 2018 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Ik was van af begin 2018 bezig om een normale regeling te treffen met de gemeente hun boden mijn een betalingregeling van 90 p.m aan heb duidelijk aangegeven dat dit niet mogelijk was om dat ik op dat moment veels te weinig inkomen had om een regeling aan te gaan! (Wegens prive situatie) elke keer werd me duidelijk gemaakt dat dit de enige oplossing was en er geen andere betalingsregeling mogelijk was . Heb net een brief ontvangen dat ze beslag hebben gelegd op mijn inkomsten, dus bel gelijk weer de gemeente om dat ik ook geen enkele brief heb ontvangen dat er beslag gelegd zou worden! En dan krijg ik weer iemand aan de telefoon die het allemaal niet weet en die me verwijs om bezwaar in te dienen maar moest dan wel even met mijn digid inloggen zo gezegd zo gedaan blijk dus helemaal geen bezwaar in kan dienen. En mijn vraag dan ook hoe het kan dat mijn heffingen op 2 personen berekend is terwijl ik hier alleen woon kon er ook geen antwoord op komen. Dit is er frustrerend! En vooral als ik met iemand een gesprek moet voeren die van niets weet en die van uit huis werkt voor zijn uitkering!!!

Dat dit allemaal terug gedraaid ga worden! En een normaal gesprek met iemand kan voeren die hier wel verstand er van heeft inplaats een onbevoegde!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muisje28