Klacht: gemeente brengt mensen nog verder in financiele ellende

op 03 mei 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Door het doorvoeren van een algemene renovatie aan het pand aan de Wolphaertsbocht 122-124 dat een pand betreft met 6 woningen waarbij een lening werd verzorgt en er werd subsidie zou worden geleverd.
Nu na bijna 3 jaar en eerdere afwijzingen voor lening omdat ik aan mijn plafond zat dus geen geld voor renovatie die je gewoon door je strot wordt geduwd nu dus een torenhoge rekening van een incasso bureau .
Is wel diverse keren kontakt geweest over de rekening en de subsidie maar de vervolg telefoontjes en regelingen zijn niet door gemeente na gekomen waardoor nu dus een rekening van 15000,00 waar gaat dit over dit is echt de waanzin ten top om mensen dus nog verder in financiele problemen te brengen.
lening/2e hypotheek werd door gemeente niet goedgekeurd, werkzaamheden werden gewoon uitgevoerd ondanks dat ik nergens een handtekening onder heb gezet en geen opdracht heb gegeven en nu of dat ik maar even in 2 dagen €15000,00 wil afrekenen.

wanneer er een fatsoenlijke oplossing hiervoor wordt aangeboden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Kramer