Klacht: Gemeente Amsterdam Dienst Belastingen Gecombineerde Aanslag

op 26 juni 2018 over gemeente Amsterdam in de categorie Gemeente

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij Verzoekende, Dat MenK Geen Account Aanmaken Op Gemeente Amsterdam Afdeling Dienst Gemeente Amsterdam Belastingen De Gecombineerde Aanslag.
Ik Kan Niet Inzien Hoeveel Ik Nog Moet Betalen Aan De Gemeente Amsterdam Voor De Dienst Belastingen De Gecombineerde Aanslag.
Ook Kan Ik Mijn Facturen Niet Terug Halen Van Voorgaande Jaren En Ook Kan Ik Niet Zien Of Er Nog Een Bedrag Van Dit Jaar Open Staat En Dat Ik Dit Online Via iDEAL Kan Betalen.
Op Deze Manier Kan Er Een Achterstand Ontstaan In De Facturen Om De Gecombineerde Aanslag volledig Te Betalen Van Dit Jaar.
Daarnaast Is Het Heel Vervelend waarom Dit Niet Mogelijk Is.
Vandaar Dat Ik Bij Deze Een Klacht In Dien Over De Gemeente Amsterdam.
Hierbij Hopende, Kunt U Wel Zo Spoedig Mogelijk Hierin Tegemoet Komen, En Ziet Men Uw Bericht En Uw Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij Bijvoorbaat De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende, Meneer Erwin Leeuwerink
Uit Amsterdam-NoordOostzanerwerf

Ben Pas Tevreden Als Het Probleem Zo Snel Mogelijk Wordt Opgelost.
De Overheid En De Gemeente Zorgen Er Zelf Voor Dat Mensen In De Problemen Komen Op Het Gebied Van Facturen En Betalingen.
Dit Moet Anders En Wel Zo Snel mogelijk.
Afzender: Meneer Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam-noordOostzanerwerf

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over gemeente Amsterdam

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over gemeente Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink