Klacht: gemak is weg

ik maakte vroeger ook albums met mijnalbum; nu vind ik het ook veel te ingewikkeld geworden om zelf een album samen te stellen. Ik kan bijvoorbeeld nergens vinden hoe ik een foto kan verwijderen en een andere daarvoor in de plaats in te voegen. Ook zit ik niet te wachten op het voorprogrammeren van ‘waar die foto’s komen te staan’. Daar heb ik nooit om gevraagd.

Als ik een eenvoudiger album heb waar ik gemakkelijk foto\\\'s kan invoegen en verwijderen en als ik zelf de vorm kan bepalen zonder ongevraagde templates te moeten kiezen die ik ook al helemaal niet mooi vind. Het is al net zo als met die interieur ontwerpers en huisinrichters die allemaal van die zelfde soort trendy achtige inrichtingen bedenken die niks te maken hebben met de bewoners zelf die overigens ook geen eigen smaak lijken te hebben en het dan door anderen laten doen (consumptief)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 23 mei 2017 om 08:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bramoele@gmail.com