Klacht: Geluid overlast

op 31 juli 2016 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Mijn onder buren wonend aan de Schere 128 veroorzaken, vaker dan de norm geluid overlast.
Ze hebben 2 kleine jongens die het huis gebruiken als speeltuin of wel hardloop parcours, het rennen en gooien met deuren komt langzaam, mijn oren uit.
en het lijkt of het steeds erger wordt ,ik begrijp best dat kinderen geluid maken.
Maar dit lijkt meer op hol geslagen wild, vooral als ze visite hebben.
soms zelf na 22:00u.

Ik ben pas tevreden als ze de woning gebruiken waar hij voor is bestemt.
En ze begrijpen dat rennen en vliegen voor buiten is en niet binnenshuis.
Als ze wel door huis rennen ,lijkt het me vrij normaal dat de ouders hier iets van zeggen en het gestamp moet stoppen.
En niet aan spoort tot nog meer kabaal.
Ze laten ze volgens mij gewoon doen waar de kids zin in hebben.
Dat is prima maar dan wel lekker buiten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Alex stolk

7 maanden geleden - Bezopen dat jullie mijn klacht niet behandelen. Jullie eisen precies op tijd de huur ,anders dreigen jullie gelijk. Nu worden ook nog de leef omstandigheden bedreigd , Er wordt al geen onderhoudt aan de woningen gepleegd ,nu verzuimen jullie ook nog eens . De beloofde leefomgeving volgens de norm te willen houden. Ik ben het aan passen en begrip tonen meer dan zat. Het huren van deze woning kost voor mij een vermogen, en gaat nu ook ten kosten van mijn geestelijke gezondheid. Buren die zich niet willen aan passen , de gemeenschappelijke ruimte als opslag gebruiken . Post op straat verbranden ,en kids die de boel terroriseren. Laat het een waarschuwing zijn , als het me teveel wordt. zal het zeker gewelddadig aflopen. Nogmaals dit is geen dreiging ,maar een realistische waarschuwing.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Alex stolk